zaterdag 8 februari 2014

Yes regen!

Afgelopen dinsdag avond nog nooit zo enthousiast geweest nadat ik op weeronline zag dat het woensdag ochtend zou regenen.Een goede test hoe het dakje zou bevallen ;-)
Woensdag ochtend was het enthousiasme wat minder. Regende behoorlijk en voor dat je  bent ingestapt al redelijk nat. Maar eenmaal geinstalleerd en al rijdend val het me alles mee. Goed bij wind van zij waait er wel een beetje regen in je gezicht. Maar zit voor de rest lekker droog.
Alleen de druppels die blijven liggen op het ruitje belemmeren het zicht wel. Al met al een geode investering

4 opmerkingen:

  1. Over dat dakje heb ik vaker positieve verhalen gehoord. Ik ken ook iemand die vindt dat de fiets er te zijwindgevoelig door wordt.

    Ik heb op de QuestXS een mini-vizier. Dat helpt ook wel een beetje om de druppels uit je ogen te houden.

    Foto's: www.roeifietsen.blogspot.nl

    Mijn blog gaat niet alleen over Roeifietsen, maar sinds een jaar ook over mijn XS.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zit dat mini vizier iets verder naar voren op de voorkant.

      Verwijderen
  2. Voor die druppels kan je bij halfords iets halen om in te smeren, dan "waait" het er wel af. Gebruiken motorrijders ook.

    BeantwoordenVerwijderen